Bereikbaarheidsservice

Mis nooit meer een telefoontje

Omnius vergroot uw telefonische bereikbaarheid, zodat alle inkomende oproepen naar uw kantoor worden behandeld, wat resulteert in meer tevreden cliënten en partners.

oplossing-Omnius-bereikbaarheidsservice

Omnius Bereikbaarheidsservice

Op de rechtbank, in gesprek, onderhandelen, u mist wel eens een telefoontje. Logisch. Met de Omnius bereikbaarheidsservice worden uw relaties altijd te woord gestaan en krijgt u een nette notitie in uw Omnius Partnerportaal.

Naast de terugbelnotities bieden wij ook de mogelijkheid de juridische intake voor uw kantoor uit te voeren.

De mogelijkheden

Met de Omnius bereikbaarheidsservice bent u er altijd zeker van dat uw klanten, relaties en nieuwe cliënten keurig te woord worden gestaan als u even druk bent.

Wij helpen u bij:

 

  • Terugbelnotities. Wij noteren de naam, telefoonnummer en relevante opmerkingen in een notitie. Deze notities worden u doorgezonden via het Omnius Partnerportaal. Deze notities kosten € 2,95 per stuk
  • Juridische intake. Belt een potentiële cliënt u terwijl u niet bereikbaar bent? Hebt u marketingcampagnes lopen op uw website en kost de opvolging van al deze calls u teveel tijd? Besteed de intake uit aan Omnius. Tarief per intake: € 14,50.

Bereikbaarheidsmodule

vanaf € 2,95 / per call
Blijf altijd bereikbaar

Altijd in combinatie met Omnius Start (+ € 97,50)

Waarom kiezen advocaten voor deze variant?

  • Geen gemiste telefoontjes
  • Notities in het Omnius Partnerportaal
  • Altijd bereikbaar
  • Keuze uit notities en/of juridische intake

Werkwijze bereikbaarheidsservice

Omnius is een juridisch platform waar vraag en aanbod bij elkaar komt. Onze unieke bereikbaarheidsservice voor advocaten en juristen is een van deze uitwerkingen.

Wilt u weten hoe onze werkwijze eruitziet? Bekijk hieronder in 4 stappen hoe we te werk gaan.

Bereikbaarheidsservice binnen 5 stappen

stap_1

Nadat u uw telefoonnummer hebt doorgeschakeld naar Omnius, kunt u ononderbroken doorgaan met uw taken, terwijl Omnius de inkomende oproepen voor u afhandelt.

stap_2

Wanneer er een oproep binnenkomt, neemt Omnius namens u de telefoon op en handelt het gesprek professioneel af, ongeacht wie er belt.

stap_3

Naargelang de aard van het gesprek wordt er in het systeem een gedetailleerde notitie of lead aangemaakt, waardoor u achteraf alle relevante informatie kunt terugvinden.

stap_4

Zodra het gesprek is beëindigd, ontvangt u direct een notificatie en kunt u alle details van het gesprek gedetailleerd terugvinden in het Partnerportaal.

Vrijblijvende aanvraag

Vul het formulier in en wij nemen binnen één werkdag  contact met u op om uw wensen te bespreken.

      

      

    Selecteer een module:
    Meerdere opties mogelijk

    Selecteer een oplossing:

    Veelgestelde vragen

    Hoe werkt de bereikbaarheidservice van Omnius?
    Tijdens uw afwezigheid schakelt u uw telefoon door naar Omnius. De medewerkers van Omnius nemen het gesprek aan.

    Op het moment dat er een bestaande client of relatie belt dan nemen we het gesprek aan en informeren u met een notitie. Belt er een nieuwe cliënt, dan zorgen we voor een goede intake en zetten deze potentiële zaak door in uw portaal. 

    Waarin verschilt de bereikbaarheidsservice van Omnius met andere aanbieders?

    Indien een nieuwe client belt (ook tijdens uw afwezigheid) dan is het belangrijk deze gelijk het comfort te geven dat zijn/haar zaak in goede handen is bij u als advocaat.

    De medewerkers van Omnius zijn gericht het onboarden van een nieuwe client en zullen een gesprek dan ook altijd als zodanig herkennen en afhandelen.

    Andere aanbieders zullen enkel laten weten dat er iemand heeft gebeld en daarmee is de kans op een nieuwe zaak een stuk lager.

    Met welke modules kan ik Omnius Start uitbreiden?

    Elk account kan worden uitgebreid met extra modules. Afhankelijk van uw wensen en behoeftes kunt u kiezen voor: Juridische leads, de Bereikbaarheidsservice en Marketing op maat.

    Wat is het Omnius portaal?
    Het Omnius portaal is de door Omnius zelf ontwikkelde omgeving waarin u alle leads kunt terug vinden, uw eigen aanvragen in kunt verwerken en mocht u de expertise en/of tijd niet hebben uw eigen aanvragen aanbieden aan uw confrères.

    Waarom samenwerken met Omnius?

    Ervaren in juridische marketing

    Omnius heeft 15 jaar ervaring met het werven en onboarden van nieuwe cliënten. Wij kennen de markt en zorgen voor meer waardevolle cliënten voor uw praktijk.

    Intake door juristen

    Al onze leads worden gefilterd en verrijkt door onze eigen juristen. Wij onderscheiden ons van algemene leadbedrijven door kwaliteit en juridische expertise

    Uw eigen dashboard

    In uw Omnius portaal kunt u exact zien wat onze doorverwijzingen hebben opgeleverd. Zo weet u altijd wat uw rendement is. 

    Optimale bereikbaarheid

    De Omnius intakebalie is 7 dagen per week bereikbaar. Cliënten kunnen ons altijd bereiken wanneer een juridisch probleem ontstaat. Vrijblijvend en laagdrempelig.

    Kies uw rechtsgebieden

    Geen algemene leads, maar specifiek binnen de rechtsgebieden die u behandelt.

    R

    Conform gedragsregels NOvA (gedragsregel 2, lid 2)

    Onze modellen zijn conform de eisen die de Orde van Advocaten stelt aan samenwerkingen die advocaten aangaan.

    Neem contact met ons op

    Wij bellen u graag terug!

        

      Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 18:00 uur via
      030 200 63 51 of contact@omnius.nl