Bereikbaarheidsservice
Mis nooit meer een telefoontje
Omnius vergroot uw telefonische bereikbaarheid, zodat alle inkomende oproepen naar uw kantoor worden behandeld, wat resulteert in meer tevreden cliënten en partners.
Omnius Bereikbaarheidsservice
Op de rechtbank, in gesprek, onderhandelen, u mist wel eens een telefoontje. Logisch. Met de Omnius bereikbaarheidsservice worden uw relaties altijd te woord gestaan en krijgt u een nette notitie in uw Omnius Partnerportaal.
Naast de terugbelnotities bieden wij ook de mogelijkheid de juridische intake voor uw kantoor uit te voeren.
De mogelijkheden
Met de Omnius bereikbaarheidsservice bent u er altijd zeker van dat uw klanten, relaties en nieuwe cliënten keurig te woord worden gestaan als u even druk bent.
Wij helpen u bij:
- Terugbelnotities. Wij noteren de naam, telefoonnummer en relevante opmerkingen in een notitie. Deze notities worden u doorgezonden via het Omnius Partnerportaal. Deze notities kosten € 2,95 per stuk
- Juridische intake. Belt een potentiële cliënt u terwijl u niet bereikbaar bent? Hebt u marketingcampagnes lopen op uw website en kost de opvolging van al deze calls u teveel tijd? Besteed de intake uit aan Omnius. Tarief per intake: € 14,50.
Werkwijze bereikbaarheidsservice
Omnius is een juridisch platform waar vraag en aanbod bij elkaar komt. Onze unieke bereikbaarheidsservice voor advocaten en juristen is een van deze uitwerkingen.
Wilt u weten hoe onze werkwijze eruitziet? Bekijk hieronder in 4 stappen hoe we te werk gaan.
Bereikbaarheidsservice binnen 5 stappen
Nadat u uw telefoonnummer hebt doorgeschakeld naar Omnius, kunt u ononderbroken doorgaan met uw taken, terwijl Omnius de inkomende oproepen voor u afhandelt.
Wanneer er een oproep binnenkomt, neemt Omnius namens u de telefoon op en handelt het gesprek professioneel af, ongeacht wie er belt.
Naargelang de aard van het gesprek wordt er in het systeem een gedetailleerde notitie of lead aangemaakt, waardoor u achteraf alle relevante informatie kunt terugvinden.
Zodra het gesprek is beëindigd, ontvangt u direct een notificatie en kunt u alle details van het gesprek gedetailleerd terugvinden in het Partnerportaal.
Vrijblijvende aanvraag
Vul het formulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met u op om uw wensen te bespreken.
Veelgestelde vragen
Hoe werkt de bereikbaarheidservice van Omnius?
Op het moment dat er een bestaande client of relatie belt dan nemen we het gesprek aan en informeren u met een notitie. Belt er een nieuwe cliënt, dan zorgen we voor een goede intake en zetten deze potentiële zaak door in uw portaal.
Waarin verschilt de bereikbaarheidsservice van Omnius met andere aanbieders?
Indien een nieuwe client belt (ook tijdens uw afwezigheid) dan is het belangrijk deze gelijk het comfort te geven dat zijn/haar zaak in goede handen is bij u als advocaat.
De medewerkers van Omnius zijn gericht het onboarden van een nieuwe client en zullen een gesprek dan ook altijd als zodanig herkennen en afhandelen.
Andere aanbieders zullen enkel laten weten dat er iemand heeft gebeld en daarmee is de kans op een nieuwe zaak een stuk lager.
Met welke modules kan ik Omnius Start uitbreiden?
Elk account kan worden uitgebreid met extra modules. Afhankelijk van uw wensen en behoeftes kunt u kiezen voor: Juridische leads, de Bereikbaarheidsservice en Marketing op maat.
Wat is het Omnius portaal?
Waarom samenwerken met Omnius?
Ervaren in juridische marketing
Omnius heeft 15 jaar ervaring met het werven en onboarden van nieuwe cliënten. Wij kennen de markt en zorgen voor meer waardevolle cliënten voor uw praktijk.
Intake door juristen
Al onze leads worden gefilterd en verrijkt door onze eigen juristen. Wij onderscheiden ons van algemene leadbedrijven door kwaliteit en juridische expertise
Uw eigen dashboard
In uw Omnius portaal kunt u exact zien wat onze doorverwijzingen hebben opgeleverd. Zo weet u altijd wat uw rendement is.
Optimale bereikbaarheid
De Omnius intakebalie is 7 dagen per week bereikbaar. Cliënten kunnen ons altijd bereiken wanneer een juridisch probleem ontstaat. Vrijblijvend en laagdrempelig.
Kies uw rechtsgebieden
Geen algemene leads, maar specifiek binnen de rechtsgebieden die u behandelt.
Conform gedragsregels NOvA (gedragsregel 2, lid 2)
Onze modellen zijn conform de eisen die de Orde van Advocaten stelt aan samenwerkingen die advocaten aangaan.
Neem contact met ons op
Wij bellen u graag terug!